FUNKCJONALNOŚĆ
Bankowość Internetowa jest przeznaczona dla posiadaczy rachunków ROR i ROR-Junior (Klienci indywidualni) w naszym Banku.
Korzystanie z Systemu jest bardzo łatwe i bezpieczne, możliwe z dowolnego miejsca na świecie, a także dostępne przez całą dobę i przez cały rok. Jedynym warunkiem korzystania z usług jest dostęp do komputera klasy PC wyposażonego w przeglądarkę stron WWW.
Klient indywidualny do identyfikacji w CUI otrzymuje identyfikator dostępu oraz specjalistyczne urządzenie zwane tokenem, potwierdzające tożsamość użytkownika w procesie rejestracji na stronach bankowości internetowej.
Za pośrednictwem systemu Bankowosci Internetowej (CUI) Klient ma możliwość korzystania z następujących usług bankowych:
1/. w zakresie rachunków bankowych (ROR, ROR-Junior):
2/. w zakresie przelewów, zleceń stałych:
3/. w zakresie listy odbiorców
4/. w zakresie rachunków kredytowych:
5/. doładowanie telefonu komórkowego (pre-paid)
6/. komunikaty – informacje dla Klienta od Banku
7/. zmianę hasła
8/. historię logowań
LOGOWANIE INFORMACJA
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA
PRZYPOMINAMY O ZASADACH BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ
Przed zalogowaniem się do bankowości elektronicznej należy zweryfikować, czy certyfikat strony wystawiony jest dla Centrum Uslug Internetowych przez firmę Thawte lub DOMENY.PL, (kliknięcie na "zatrzaśniętą kłódkę" w pasku przeglądarki). Brak "zatrzaśniętej kłódki" oznacza, że mamy do czynienia z niebezpiecznym połączeniem, w którym dane nie są szyfrowane. Zaleca się używać firewalla i oprogramowania antywirusowego, a także regularnie dokonywać aktualizacji oprogramowania na stacji roboczej korzystającej z bankowości elektronicznej. Nie należy dokonywać płatności i logować się do serwisów bankowości elektronicznej z podaniem swojego hasła w punktach bezpłatnego publicznego dostępu do Internetu - w tzw. hot-spotach.
Po zakończeniu pracy w bankowości elektronicznej należy wylogować się używając przeznaczonej do tego opcji w aplikacji, gwarantuje to poprawne zamknięcie sesji przez użytkownika.
Bank nigdy nie prosi telefonicznie ani w formie e-mail o podanie haseł lub potwierdzanie danych umożliwiających autoryzację operacji (np. login i klucz autoryzacji).
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Bankiem.
Przypominamy o stosowaniu zasad, które pomogą w bezpiecznym korzystaniu z bankowości elektronicznej:
Aktualne informacje o zagrożeniach można sprawdzić na stronie Związku Banków Polskich: http://zbp.pl/dla-konsumentow/bezpieczny-bank/aktualnosci
DOŁADOWANIA TELEFONÓW + PROMOCJE!!!
W ramach bankowości internetowej Klienci mogą szybko, bezpiecznie i wygodnie doładować telefon komórkowy.
Drogi Kliencie,
doładowując telefon komórkowy pre-paid w bankowości internetowej możesz uzyskać dodatkowe korzyści.
Sprawdź aktualne akcje promocyjne, konkursy i loterie organizowane przez operatorów komórkowych